wtorek, 20 maja 2014

SZTUKA #5

„Neferet”


Jej ciało było wtedy młode - nieskażone
Lecz wszystko zmieniło się, kiedy jej matka umarła
Musiała dorosnąć i zająć się domem i tatą swoim
Który w żałobie rozpaczał co dzień z bólu

Ref.
Ojcze widzę to w Tobie

Boję się kiedy znów
Porównujesz mnie do
Swej żony, która umarła

(Tracę nadzieję)

Musiała zrezygnować ze swoich przyjaciół
Na rzecz bycia Panią rodzinnego domu
Chciała tą jedyną być gdy poznała jego
Ojciec ją zhańbił i doszczętnie zabił
Drobne ciało wraz z duszą młodą
Która nie chciała już żyć


Ref.
Ojcze widzę to w Tobie

Boję się kiedy znów
Porównujesz mnie do
Swej żony, która umarła

(Tracę nadzieję)

Łaska Nocy była dla niej nowym życiem


Ref.
Ojcze widzę to w Tobie

Boję się kiedy znów
Porównujesz mnie do
Swej żony, która umarła

(Tracę nadzieję)

Ref.
Ojcze widzę to w Tobie

Boję się kiedy znów
Porównujesz mnie do
Swej żony, która umarła

(Tracę nadzieję) x2

Ojcze wiedz, że Nyks kocha mnie jak córkę






Piosenka inspirowana książką
 autorstwa P.C i Kristin Cast
"Klątwą Neferet"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zwykła rozmowa

Pamiętam jak będąc dzieckiem (czyt. okres przedszkole-początek podstawówki) wystarczyło kilka słów i już kogoś znałem, nie wahałem się mu za...