sobota, 3 maja 2014

SZTUKA #2

„S-M-S”


Cierpiałem gdy zostawiłaś mnie
Lecz poczułem wreszcie, że żyje
Modlę się do bogów
Abyś opuściła umysł mój (Ooo)

Ref.
Nieliczni czuwali przymnie gdy
Ty rozpoczynałaś łowy swe
Chronili walczyli za duszę
Którą wyrywałaś ze mnie

Miłością moją darzyłem cię
A Ty w zamian mnie zdradziłaś
Pomyślałaś choć raz co czułem
Gdy wyrywałaś mi serca część (Ooo)

Ref.
Nieliczni czuwali przymnie gdy
Ty rozpoczynałaś łowy swe
Chronili walczyli za duszę
Którą wyrywałaś ze mnie

Wciąż myślałem czy to nadal miłość
Lecz gdy spytałaś czy chcę wrócić rzekłem "nie chcę"

Ref.
Nieliczni czuwali przymnie gdy
Ty rozpoczynałaś łowy swe
Chronili walczyli za duszę
Którą wyrywałaś ze mnie



Ref.
Nieliczni czuwali przymnie gdy
Ty rozpoczynałaś łowy swe
Chronili walczyli za duszę
I obronili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zwykła rozmowa

Pamiętam jak będąc dzieckiem (czyt. okres przedszkole-początek podstawówki) wystarczyło kilka słów i już kogoś znałem, nie wahałem się mu za...