sobota, 3 maja 2014

SZTUKA #3

„Druga strona”


Czuje zapach śmierci swojej
Myślę później co będzie po tym
Kiedy siedzę sam w pustelni mojej widzę je
Te scenariusze przez Boga tworzone

Ref.
Czasem się topię
Od kuli ginę
Spadam w dół lub
Już nie budzę się
Umierając we śnie

Nie znam źródła, przyczyny, powodu
Dla którego widzę śmierć przed oczyma
Kiedy specjaliści wypytują mnie
Ja wciąż odpowiadam "nie mam pojęcia"

Ref.
Czasem się topię
Od kuli ginę
Spadam w dół lub
Już nie budzę się
Umierając we śnie (chyba 4 razy)

Znajomi myślą, że oszalałem
Inni nazywają to darem
Nie wiem już co myśleć, na ten temat mam
To chyba kara od samego Boga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zwykła rozmowa

Pamiętam jak będąc dzieckiem (czyt. okres przedszkole-początek podstawówki) wystarczyło kilka słów i już kogoś znałem, nie wahałem się mu za...